Издател | Тракия-М |
Брой страници | 498 |
Година на издаване | 2005 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 1256 грама |
Размери | 26x21 |
ISBN | 9548401371 |
Баркод | 9548401371 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Тази книга е опит да се създаде обобщена теория на полезността и стойността като категории на ценностното икономическо поведение на индивида, които според мен стоят в основата на икономиката изобщо. Съвременният икономикс е длъжник на класическата политическа икономия за това, че едва ли не изостави теорията на стойността, възприемайки последната като алтернатива на субективната теория на полезността. От друга страна, значителна част от привържениците на схващането за стойността като ключов икономически феномен я интерпретират предимно или почти само като обществена стойност, без да се опитват да видят нейното богатство като многопластова същност, която се проявява на различни равнища на икономическата организация на производството - като се започне от индивида, премине се през фирмата и пазара и се стигне до обществото като цяло.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]