Издател | Класика и стил |
Брой страници | 342 |
Година на издаване | 2006 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 585 грама |
Размери | 22x14 |
ISBN | 9549964590 |
Баркод | 9549964590 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
След като премина първоначалната дотком мания, правилният начин за стартиране на уебсайт вече е по-ясен. Ако все още не сте навлезли в електронната търговия или бихте искали да извлечете повече ползи от вашия уебсайт, то тази книга ще ви предложи прости и разбираеми насоки за напредък в бизнесa.
Постигането на добра печалба без значение онлайн или офлайн изисква продуктивност и професионализъм. Но в онлайн света нещата са различни. Както подчертава Тимъти Къминг в своята книга: “електронната търговия не променя всичко, но променя доста неща”.
И така, какво точно променя и какво си остава същото? Големите промени са, че клиентът повече от всякога има водеща роля. Конкуренцията е по-жестока. Промяната е по-бърза. Иновациите се възнаграждават по-високо. За малките предприятия може би е необходим по-игрив бизнес подход. На практика електронната търговия свали главоломно средната възраст на предприемача.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]