Издател | Изток-Запад |
Брой страници | 224 |
Година на издаване | 2009 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 327 грама |
Размери | 20x12 |
ISBN | 9789543216161 |
Баркод | 9789543216161 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
В Съвети за бизнеса и живота Доналд Тръмп се изявява не само като бизнес стратег, но и като... есеист, за да ни запознае със своята по-„разсъдлива”, съзерцателна страна, обикновено не попадаща в светлините на прожекторите. С присъщата си прямота (заради която е и обичан, и мразен) Тръмп ни запознава със своята представа за лидера, който трябва да е като „вещия пълководец” на Сундзъ, но и да живее винаги тук-и-сега, без да губи досег с реалността. Колкото и богат опит да е натрупал, той не бива да си въобразява, че вече знае всичко, а да бъде открит за новите идеи – и ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА. Което пък означава, че трябва непрестанно да се самообразова и да търси нови и нови знания, разбира се – практически приложими. За да постигне успех, човек трябва да си постави мащабни цели, а мащабните цели предполагат и мащабно мислене. Няма никакви „тайни”, нито готови „рецепти за успех” - просто всеки от нас трябва сам да си изработи формулата, която най му приляга. И, разбира се, да е наясно със своите възможности – и набелязаната Цел, което пък предполага, че трябва да е и максимално ЧЕСТЕН със себе си. Самозалъгването е просто „празнодумство”, а това е едно от нещата, които деловитият Тръмп презира до дъното на душата си.
Ключови думи: Всички говорят за Америка
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]