Всичко може да се договори

Автор: Гевин Кенеди

Коментари: 0

Издател Locus
Преводач Людмила Андреева
Брой страници 432
Година на издаване 2018
Език български
Тегло 534 грама
Размери 14x21
ISBN 9789547832787
Баркод 9789547832787
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Библията на търговеца
Как винаги да постигате най-добрата сделка


Гевин Кенеди е водещ експерт в областта на преговорите; основател и изпълнителен директор на Negotiated Ltd. – консултантска агенция, която организира обучителни семинари върху всички аспекти на преговарянето. Работил е като консултант на частни и държавни компании от Великобритания, Европа, Северна Америка, Южна Африка, Азия и Австралия. Разработеният от него модул на прeговаряне се прилага и препоръчва от хиляди бизнес мениджъри в над 60 страни.

Без значение дали ще искате повишение в работа, или ще преговаряте с упорития си тийнейджър вкъщи, ще научите ефективни умения за преговори, които да ви помогнат да договорите най-добрата сделка. Експертът в сферата на преговорите Гевин Кенеди ви превежда през всички техники и похвати, от които имате нужда, за да се справите във всяка ситуация.

Една от най-приложимите книги в областта на преговорите. И то във всяка една област - бизнес, работа, продажба или покупка на използвани вещи, семейство...
Една от най-силните метафори, които съм срещал в нехудожествена литература - и то изключително приложима метафора. Можете да я усвоявате в началото и в края на всяка глава - първо като се тествате, а след това като усвоите концепцията и сравните отговорите си.
Четейки, ще се научите все по-лесно да разпознавате кой подход биха избрали Магаре, Овца, Лисица и Бухал.
Дали всичко може да се договори? Ако сте Бухал - ще направите всички тестове за самоподготовка, както и ще тествате в практиката отличните съвети на Гевин Кенеди.
Още докато четете книгата, ще ви сърбят ръцете да тествате подходите Тествайте - когато нещо ни е важно, прилагаме подходите, които знаем, че вече владеем и ще ни направят успешни.
Няма да ви е трудно да оставите латпота и смартфона настрани заради тази книга - авторът е наясно със съвременните алтернативи за привличане на внимание и е написал една от най-интерактивните книги с добри практики.

Георги Малчев, управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora и преподавател по маркетинг

Ключови думи: Промо -20%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg