Без филтър. Instagram отвътре или как Instagram промени бизнеса, концепцията за популярност и културата ни

Автор: Сара Фрайър
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Locus
Брой страници 440
Година на издаване 2022
Корици меки
Език български
Тегло 547 грама
Размери 14x21
ISBN 9789547833371
Баркод 9789547833371
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Най-добра бизнес книга според Financial Times, McKinsey, Fortune, The Economist!

Сара Фрайър, носителка на редица награди за журналистически постижения, за пръв път повдига завесата и ни показва отвътре как въпреки препятствията Instagram се превръща в ключовото приложение на десетилието.
Още от създаването си през 2010 г. Instagram завлядява колективното ни въображение със своя забавен и семпъл интерфейс и почти моментално се превръща в начин на живот. Свидетели сме как комбинацията между изкуство и технология оборва скептиците и ни привлича с чисто визуално разказване на истории.

Безспорен факт е, че Instagram промени фундаментално начина, по който общуваме, пазаруваме, пътуваме. Авторката се позовава на информация от ексклузивни източници – създателите на Instagram, техни служители и конкуренти; цитирани са и милиардерът Рей Далио, главният редактор на Vogue Анна Уинтър, Крис Дженър от империята „Кардашиян-Дженър”, както и инфлуенсъри от модните среди с милиони последователи. Книгата разкрива скрити стратегии за оформяне на личния имидж и слава на потребителите, обяснявайки как продуктовите решения на компанията са повлияли на структурата на обществото ни. Интригуващата история за това как Instagram не само създаде нова индустрия, а изцяло промени живота ни.

На тези страници ще прочетете една завладяваща приказка за ревност… Битката в стил Давид и Голиат умело е преплетена с друга история: трансформацията на самия Instagram: от фотоприложение, станало известно с изкусните си филтри, до създател на творци.
Financial Times

Фрайър умело вплита интервюта с някои от най-известните предприемачи, рискови капиталисти и знаменитости с многобройни последователи в Instagram.
Fortune

Приказка за късмета, интелигентността и стратегията, която ни припомня колко силно зависим е бизнес успехът от личната харизма или – в случая на Марк Зукърбърг и Кевин Систром – на липсата на такава. Безпристрастно изследване на ефекта и смисъла на Instagram културата.
Inc, 10-те най-добри бизнес книги

Нека погледнем света през обектива на Instagram.
The Economist, Най-добра бизнес книга на годината

Без филтър е много повече от бизнес история; това е история за култура, слава и най-вече за връзката между хората. С невероятна дълбочина, красив изказ и задълбоченост Фрайър проследява онези, чийто живот е силно променен от приложението и ни води на най-неочаквани места. Наистина забележителна книга!
New York Times

Сара Фрайър ни предлага блестящо изследване на възходите и паденията на човешката природа. Това е и бизнес драма, наситена с истории за креативност, амбиция и интриги, и антропологическо изследване на съвремения живот.
Ашли Ванс

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]