FORBES® НАЙ-ГОЛЕМИТЕ БИЗНЕС ИСТОРИИ НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА

Автор: Даниел Грос и списание „Форбс“

2 мнения

Формат: ePUB ePUB Защита: Несъвместим с:

Издател Кибеа
Език български
Формат ePUB
ISBN 954–474–218–2
Баркод 954–474–218–2
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Е-книги

Електронно издание

Наличност: ДА

Цена: 8.00 лв.


Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 16.00 лв.

Кои са нещата, обединяващи Бил Гейтс, Хенри Форд, Дж. П. Морган, Мери Кей Аш и Уолт Дисни? Безгранично въображение, готовност да поемат рискове и невероятен усет за бизнес.

Тези хора не само са натрупали огромни състояния, те са революционализирали света на бизнеса, помагайки на обществото да се формира такова, каквото го познаваме.

Почерпана от богати източници, тази безценна антология на търговския гений съживява изключителни постижения, много от които забравени или малко известни: как Робърт Морис, виден търговец от ХVІІІ век, финансира Американската революция със собствения си кредит; как Рей Крок използва хитроумна търговия с хамбургери в империята за бързо хранене „Макдоналдс“; и как Мери Кей Аш изгражда козметична компания за директна продажба на стойност милиарди долари, проповядвайки послание за икономическата сила и деловите способности на жените.

Поучителни и интересни, Най-големите бизнес истории на всички времена на Форбс са тържество на амбиции, надхвърлящи рамките на човешкия живот, на вдъхновено водачество, на ловки машинации и упорит труд.


Даниел Грос е завършил университета „Корнел“ и има магистърска степен по американска история, защитена в Харвардския университет. Като журналист той пише на различни теми – бизнес, политика и история – за много издания, сред които „Уошингтън поуст“, „Ню Йорк магазин“, „Ню Йорк обзървър“, „Бостън глоуб“ и „Ню рипаблик“. Живее в Ню Йорк.

Списание „Форбс“

Основано през 1917, едно от водещите списания за бизнес от световен мащаб, американското списание „Форбс“ от самото си създаване е фокусирано върху темата за най-големите истории на преуспяване в бизнеса. Уникалният публицистичен стил, ударната мощ и точният прицел на поместваните репортажи и статии – надрастващи рамките на общоприетото мислене – са превърнали „Форбс“ в задължително четиво за мениджъри. Излизащо на две седмици, списанието съдържа във всеки свой брой повече от 50 оригинални статии и истории за водещи компании и за хората, които ги управляват.


от Администратор / дата: 12 апр 2017

Посоченото издание е електронна книга, в създаването на която е участвал екип на списание Форбс. Самото списание не се предлага в Хеликон.

от Елена Тороманова / дата: 11 апр 2017

Имате ли го редовно ? В момента кой брой имате ?

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg