Маркетингово позициониране

Автор: Станимир Андонов

1 мнения

Формат: ePUB ePUB Защита: Несъвместим с:

Издател Изток-Запад
Език български
Формат ePUB
ISBN 9786191525072
Баркод 9786191525072
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Е-книги

Електронно издание

Наличност: ДА

Цена: 7.50 лв.


Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 15.00 лв.

„Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желания бизнес резултат – маркетингов и като продажби.“

проф. д-р Веселин Благоев, зам. Ректор на Висше Училище Международен Колеж и директор на International University College, София. Той е автор на първата българска книга по Маркетинг през 1988 год.

 

"Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на колегата д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Книгата е чудесен микс от научна зрелост и младежка дързост, които ни убеждават че позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Този млад наш учен и успешен практик хвърля предизвикателно ръкавица към световната маркетингова теория!"

Проф. д-р Боян Дуранкев, УНСС

 

„Книгата на Станимир се чете на един дъх. Хареса ми съчетанието на теория и практика, примерите са живи и въздействащи. Изключителен интерес за мен представлява разгледаната методология за приложение на многомерното скалиране като инструмент на маркетинговото изследване в застраховането. Оставам с убеждението, че книгата ме обогати и ще ми помогне в моята работа.“

доц. д-р Станислав Иванов, изпълнителен директор на Животозастрахователна компания "Съгласие" ЕАД и преподавател във ВУЗФ Университет

 

„Безценното в книгата е, че подрежда по Менделеевски начин това, което трябва да знаем за маркетинговото позициониране и дава възможност – на всички и на всеки поотделно – да намери и приложи най-подходящата стратегия. Богатството от примери върви заедно с много нови идеи и изобилие от директно приложими в практиката техники. „Маркетингово позициониране“ е горещо препоръчителна за четене не само от маркетингови специалисти, а и от потребители. А за първите е задължителна за осмисляне.“

д-р Александър Христов, практик, преподавател в УНСС и НБУ, Председател на БДВО (2011 – 2013)

 

 

Също като модерен GPS в непозната пътна мрежа "Маркетингово позициониране" на Станимир Андонов ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно се намира вашия бранд, сред хаотично разпръснатите конкуренти. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите веднага могат да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.

доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в сп."Мениджър" и преподавател в Датски колеж в София

 

"Книгата е страхотен удар в целта на съвременния бизнес."

Димитър Аврамов, доктор по спортна наука, двукратен шампион на България по Таекуондо WTF , собственик на „Таекуондо Фитнес“ 

 

„Като оперативен мениджър от реалния бизнес прочетох книгата с искрено удоволствие: тя ме накара да се замисля за съществени и значими неща от управлението на една компания, които залутани в рутината на ежедневието, доста често ни убягват. По мое скромно мнение това е един балансиран и съдържателен труд, който умело съчетава задълбочния и аналитичен научен подход с конкретни примери и решения от партиката на различни пазари и в различни икономически моменти, които са така необходими за осмислянето и правилното разбиране на важни за съществуването на всеки бизнес понятия като маркетингово позициониране и репозициониране, диференциране, конкуренция, бранд, марка и т.н.  Горещо препоръчвам на всеки динамичен и търсещ мениджър да прочете книгата – определено тя ще му помогне да бъде по-ефективен и по-успешен в ръководента от него компания.”

 

Иво Груев

Член на Управителния съвет

ЗАД "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП"

 

 

„В маркетинга теорията и практиката са едно и тази книга изцяло го доказва. Книгата на Станимир ще ви помогне да влезете в света на съвременния маркетинг и ще ви заведе точно там, където той се случва – в съзнанието на потребителите. Виждам книгата като наръчник за разбиране и правене на маркетинговото позициониране. Възползвайте се.“

 

доц. д-р Кристиян Хаджиев, ръководител на департамент „Бизнес администрация“ в Нов български университет

 

Маркетингът  е борба за възприятията на потребителя. “Маркетинговото позициониране” описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин имено този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки.  Книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!

 

Николай Неделчев

Изпълнителен Директор

Publicis Groupe Bulgaria

от Адриан Юриев / дата: 08 дек 2015

Страхотна книга!

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg