КАМИОНИ – бр.2/2017

Автор:

0 мнения

Формат: PDF PDF Защита: Несъвместим с:

Издател БТП ЕООД
Език български
Формат PDF
ISBN
Баркод
Категории Авто-мото, e-Списания

Електронно издание

Наличност: ДА

Цена: 6.00 лв.

Новият брой на сп. КАМИОНИ – бр. 3 / март 2017

 

Сравнителният тест 1000 точки има високо реноме сред всички сравнителни тестове, провеждани в Германия. В края на миналата година в него участваха 4 марки камиони – с мощности около 500 к.с. и с най-големите шофьорски кабини. DAF XF510, Mercedes Actros 1848, Scania S 500 и Volvo FH500 предлагат малко повече от всичко, от което имаме нужда. Четиримата претенденти събраха между 912,6 и 943,2 от 1000 възможни точки. Кой спечели – ще разберете в броя.

 

Тест: седем марки за период от две години и половина. Статията представя резултатите от практически тест, проведен от немското издание trans aktuell съвместно с фирмата Fehrenkötter Transport & Logistik GmbH и с подкрепата на DEKRA. Получените резултати са след 30-месечна работа в реални условия. Сравнявани са общите разходи за експлоатация (TCO – Total Cost of Ownership) на всичките седем марки тежкотоварни автомобили, като при изчисленията се вземат предвид средствата за придобиване на всяко превозно средство, разходите при използването му и за времената за престои, както и остатъчната му стойност при повторна продажба.

 

Шампионът вярва в подготовката, опита и късмета. Интервю с победителя от рали Дакар 2017 Едуард Николаев от отбора КАМАЗ-мастер дадено за членовете на международното жури Камион на годината.

 

Към брой 2/2017 на сп. КАМИОНИ ще намерите и книжката „Забрани за движение на товарни автомобили в Европа от март до декември 2017 г.“

 

В брой 2 / 2017 на сп. КАМИОНИ можете да прочетете още:

 

През 2016 ръстът на новите регистрации в ЕС продължи

 

2016 г. – добра за ремаркетата и хладилните агрегати

 

11,6% ръст при лекотоварните в Европа през 2016 г.

 

Едуард Багдасарян, собственик и управител на Меджик флейм ЕООД: Сервизните договори на Волво ни пестят време и средства

 

45-часовата почивка не е разрешена в кабината - шофьорите не трябва да прекарват седмична си почивка в кабините на своите камиони, заключава генералния адвокат в Съда на Европейския съюз в Люксембург проф. Евгени Танчев

 

Консултация: Отговорност по CMR Конвенция и застраховка „Отговорност на превозвача (CMR)“ - част втора

 

Финанси: Лизинг на употребявани транспортни средства, машини и оборудване от МФИ ДЖОБС

 

Най-важните промени в Закона за движение по пътищата (ЗДвП), влезли в сила от края на януари 2017 г., които засягат най-широк кръг водачи – нарушения и санкции, забрани, допълнителни изисквания.

 

Нови гуми Firestone Vanhawk 2: следващото поколение на гумата за лекотоварни автомобили

 

Втора употреба: Балкан Стар: Клиентите ни са спокойни и доволни

 

Maraton VIP е новият флагман на Temsa - тестдрайв на кормилото на луксозния туристически автобус Temsa Maraton VIP.

 

Електрически автобуси SOR гастролираха в София – чешкият автобусен производител представи в края на февруари в София два електрически градски автобуса от богата си моделна гама.

 

MVB Truck&Bus Bulgaria достави три нови MAN Lion’s Coach

 

Умерен ръст при регистрациите на нови автобуси в Европа през 2016 г.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg