ЛОГИСТИКА - бр.2/2017

Автор:

0 мнения

Формат: PDF PDF Защита: Несъвместим с:

Издател БТП ЕООД
Език български
Формат PDF
ISBN
Баркод
Категории Авто-мото, e-Списания

Електронно издание

Наличност: ДА

Цена: 4.00 лв.

Новият брой на сп. ЛОГИСТИКА – бр. 2 / март 2017

 

По-силни, стабилни и адаптивни - така Милена Виденова, управител на Кофас СА – клон България, описва бъдещето на българските компании. Кофас се занимава със застраховането на паричния поток от неплащане на контрагенти и от фалит, предоставяне на бизнес информация и събиране на фирмени вземания. "Най-голямото предизвикателство пред фирмите, които предоставят транспортни и логистични услуги, е как да управляват бързия си растеж и да се предпазят от загуби", казва пред сп. ЛОГИСТИКА Виденова. Според нея логистичните услуги ще продължат да се увеличават. Виденова смята, че ролята на авио- и жп транспортът ще става все по-голяма. Тя вярва, че българският предприемач е иновативен и адаптивен. Именно това ще даде тласък на икономиката на страната.

Строг контрол на входа и изхода, комисиониране с помощта на рингскенери и
pick-by-voice и пълен синхрон на процесите са основата на операциите в логистичния център на Кауфланд край Пловдив. Базата разполага с обща площ от 155 хил. кв.м, застроената е 80 хил. кв.м. Резервните палетоместа са 67 хил., в зоните за комисиониране има 9 хил.  места, на ролкови стелажи - още 11 хил.  места, а в  зоната за прием и изход на стоки – 8 хил. палетоместа. Високотехнологичен модул на SAP определя мястото на всеки артикул от над 300 камиона, пристигащи всеки ден от България и чужбина.

Свързване на Атина, София и Букурещ в една линия е част от посоките, по които екипът на Петър Петров, изпълнителен директор на Групата компании Гопет в Европа, иска да върви. Освен това групата има и други планове. Петров споделя за проекта за интермодален терминал в София, проблемите пред инициативата и как компанията ще отговори на множеството международни препъни камъни.

В брой 2 / 2017 на сп. ЛОГИСТИКА може да прочетете още:

Логистичен парк София Ринг
Интертрък България с нов офис и склад
Fuchs MHL390 F – новият флагман в гамата
Завод в склада
В Мебели Виденов залагат на серийно производство и собствена дистрибуторска мрежа
Какво ще свърши служебният министър на транспорта?
Христо Алексиев постави на екипа си задачи, които стоят нерешени от години
ДП Пристанищна инфраструктура инвестира в свързаност
Как се комисионират 1 милион палета
В Логистичния център на Кауфланд е концентрирано цялото ноу-хау на компанията по приема, складирането и съхранението на стоки
Голямо търсене на логистични бази, предлагането е малко
Ще се появят още играчи на спекулативния пазар на индустриални и складови площи, прогнозират от
20-те ключа на Lean за успех в бизнеса
На конференция на Некст Консулт бяха дискутирани добри практики за повишаване на ефективността на фирмите
3D печатът променя индустриите, но бавно
Какво може и не може да прави един 3D принтер
Брекзит променя дневния ред на компаниите
Безпрецедентно желание за иновативност в логистиката
Автономните кораби поемат към открито море
Power Pusher тегли и бута до 22 т
С ръчна и електрическа сила
Actiw LoadMatic автоматично товари камиони
Малките и компактни електрокари RX 50 на Still60 Hyundai H350: Новият корейски тигър

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg