Изграждане на имидж на туристически дестинации

Автор: Соня Алексиева; Стефания Темелкова

Коментари: 0

Издател Нов-български-университет
Брой страници 356
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 582 грама
Размери 16x23
ISBN 9786192330576
Баркод 9786192330576
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 19.00 лв.

Как избираме любимите си туристически дестинации? С какво асоциираме магията на градове като Флоренция, Париж, Амстердам, Прага, Ню Йорк, Дубровник, Берлин, Санкт Петербург, Истанбул, Суджоу, Единбург? Къде е ключът за разпознаваемост на Испания пред Италия, на Франция пред САЩ, на Китай пред Сингапур, на Гърция пред Турция? Кой превръща дестинацията в мечта, наречена Стоунхендж, катедралата Нотр Дам, Гранд Каньон, пирамидите в Гиза, Великата китайска стена, Мачу Пикчу, храмът Мейджи?
Туристическите дестинации "участват" в класическите PR кампании и личните житейски истории на пътуващите хора. Туристическите дестинации "играят" главните роли в захаросаните филмови сериали и ваканциите на звездите, чиито снимки обсебват социалните мрежи. Какво знаят експертите за туристическите дестинации, които превръщат известните места в туристически магнити?
Това са част от темите, които представя учебникът, едно от първите подобни издания, посветени на имиджа на дестинацията, ключово понятие в системата на туризма.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg