Книжарска компания ХЕЛИКОН

работи от 1992 година

За книгите и хората“

 

Книжарници Хеликон предлагат над 40 000 заглавия на български език и се обслужват от квалифицирани книжари. Те работят с единни стандарти, но всяка от тях излъчва свой характер и атмосфера.

 

Логистичен център Хеликон се намира в кв. Казичене, София. Той зарежда книжарници Хеликон, както и търговци и библиотеки от цялата страна, като осигурява: централизирано снабдяване на практически всичко от българската книжна продукция и гъвкаво зареждане – ежедневно за страната и неколкократно през деня за София.

 

Сайтът http://www.helikon.bg/ е създаден през 1998 година и е от първите електронни магазини в България. Той е най-голямата онлайн дестинация за книги и има богато съдържание: видео ревюта, селекции и акценти, платформа за коментари. Разнообразните опции за поръчка и експресната доставка на реално наличните над 40 000 заглавия правят пазаруването на Helikon.bg удобно и бързо.

 

Медии Хеликон

Книжарница е най-консервативната медия на Хеликон. Това е ежемесечно издание от 2003 година в тираж от 40 000 броя. То представя книги и автори, съдържа малък каталог със заглавия, публикува класации и книжарски препоръки.

 

Лира.бг (https://lira.bg) е най-динамичната медия на Хеликон. Сайтът е създаден през 2010 година, за да представя книгоиздаването, книгата и нейните създатели в новини, факти, интервюта и читателски мнения.

 

Радио Хеликон (http://radio.helikon.bg), най-младата и най-стилната медия на Хеликон, се излъчва денонощно онлайн от 2014 година и звучи във всички книжарници Хеликон. На вълните му се борят за внимание музикален и литературно-книжен поток.

 

Награда Хеликон за нова българска художествена проза (http://nagrada.helikon.bg) се присъжда от 2002 година. Условията й разчупват статуквото. Това я прави трудна и различна, и затова високо ценена литературна награда.

 

Класация Хеликон представя най-продаваните сред десетките хиляди книги и се публикува за различни периоди от време обобщена и по раздели. Това прави класацията безспорна и я превръща от статистика в основа за анализи.

 

Медии Хеликон са тематично свързани и се допълват взаимно. Те са добронамерени към потребителите си и ги зареждат с добро настроение, защото не са търговски и не се борят натрапчиво за гласовете им. Те са израз на слогана на Хеликон „За книгите и хората“.

 

 

Още за Хеликон?

Постигнатият пазарен дял и клиентите, превърнали се в предани приятели,

присъствието на Хеликон в много градове и положителният обществен отзвук

са оценка за усилията на компанията да превърне търговията в книжарство

и да приеме пътя си като своя мисия.

 

Годишен финансов отчет към 31 декември 2016

Годишен финансов отчет към 31 декември 2015

Годишен финансов отчет към 31 декември 2014

Годишен финансов отчет към 31 декември 2013

Годишен финансов отчет към 31 декември 2012

Годишен финансов отчет към 31 декември 2011

Годишен финансов отчет към 31 декември 2010

Годишен финансов отчет към 31 декември 2009

Годишен финансов отчет към 31 декември 2008

Годишен финансов отчет към 31 декември 2007

Годишен финансов отчет към 31 декември 2006