Стратегическият избор в туризма

Автор: Колектив

Коментари: 0

Издател Тракия-М
Брой страници 502
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 735 грама
Размери 24x16
ISBN 954840138X
Баркод 954840138X
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 20.00 лв.

Предлаганата монография е ориентирана към задоволяване на непрекъснато нарастващия интерес към теорията и практиката на фирмената политика и особено на стратегическия избор в туризма. Убедени сме, че тя ще улесни ръководителите на предприятията от отрасъла туризъм в избора им на стратегии и субстратегии за активно стопанско поведение в динамично променящата се икономическа среда.
Авторите

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg