Маркетинг 4.0 От традиционното към дигиталното

Автор: Филип Котлър

Коментари: 0

Издател LOCUS
Преводач Людмила Андреева
Брой страници 222
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 299 грама
Размери 14x20
ISBN 9789547832893
Баркод 9789547832893
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 19.99 лв.

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторите са водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентирате в света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнете по-ефективно до повече клиенти.

Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

„Новите“ движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгата предлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Читателите много лесно ще се настроят за прехода от традиционния към дигиталния маркетинг благодарение на практическите съвети и интуитивни обяснения, които могат да използват незабавно.


Този незаменим пътеводител ще ви осигури нужната подготовка, за да завладеете новите хоризонти. Тук ще:

получите прозрения за начините, по които клиентите харчат бюджета си, и за трите най-влиятелни субкултури: младежите, жените и гражданите на интернет
се уверите как Маркетинг 4.0 увеличава продуктивността, като ангажира клиентите на всяка точка на контакт по пътя им с днешното дигитално пазарно пространство
получите нова дефиниция на ангажираността на клиетните в дигиталната ера, включително човекоцентричния маркетинг, значението на диалога с клиентите и омниченъл стратегии.


Възприемането на напълно нов подход към маркетинга може би ви звучи твърде дръзко, но с лесноприложимата рамка, зададена в Маркетинг 4.0, бързо ще отбележите успех в неизменно най-важното – достигането до ума и сърцето на клиентите.


Никой не е поставил пръста си на пулса на маркетинга като Фил Котлър. Способността му да идентифицира и да интерпретира новите маркетингови тенденции е изумителна. За пореден път Котлър и неговите съавтори помагат да се проправи нов път към маркетинговия успех. Това определено е книгаТА по маркетинг, която ТРЯБВА да прочетете тази година.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг

Бъдещето на маркетинга е дигитално и тази книга е вашият гид.

Ал Рийс

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по мениджмънт Кеllogg при Northwestern University. Професор Котлър е автор и съавтор на 15 книги, в това число Маркетинг Мениджмьнт, Девето издание определена от Financial Times като една от 50-те най-добри бизнес книги, които някога са издавани, Социален маркетинг, Маркетинг обекти и Маркетинг на нациите, публикувани от The Free Press. Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Удостоен е с oтличията Paul D. Converse Award, Steuart Henderson Britt Award, наградата за Изявен преподавател по маркетинг, Приза за Маркетинг постижения, наградата Charles Coolidge Parlin и наградата Преподавател на годината по маркетинг. Котлър е почетен доктор на Университета в Стокхолм, Университета в Цюрих, Атински колеж по икономика и Колежа по икономика в Краков.