Дигитален маркетинг Т.3: Изкуствен интелект и потребителско поведение

Автор: Невяна Кръстева; Рая Каназирева; Лилия Кокарешкова-Пантелеева; Алексей Потебня

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 272
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 347 грама
Размери 14x20
ISBN 9786192393106
Баркод 9786192393106
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 22.90 лв.

Изданието се финансира от магистърска програма „Дигитален Маркетинг”. Книгата е предназначена за практическа работа на учащи се в областта на дисциплините „Дигитален маркетинг“ и „Стратегическо планиране на дигиталния маркетинг“. Авторите са си поставили две основни задачи: да създадат интерес у студентите към изучаването на дигиталния маркетинг и да очертаят рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg