Маркетинг на таланта

Автор: Франц Егле, Валтер Бенс

Коментари: 0

Издател Зограф
Брой страници 312
Година на издаване 2003
Корици меки
Език български
Тегло 792 грама
Размери 14x21
ISBN 9541501125
Баркод 9541501125
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 9.00 лв.

На пазара на труда на бъдещето засилването на личната отговорност придобива все по-голямо значение наред с професионалната гъвкавост и регионалната мобилност. С индивидуална стратегия за самомаркетиране се активизират умения и способности, което допринася за новото равновесие между „насърчаване и изискване" в политиката на пазара на труда.

Франц Егле и Валтер Бенс представят в своята книга многократно изпробвания метод “маркетинг на таланта". Търсещите работа ще се научат да използват целенасочено модерната matching технология за установяване на съответствие с помощта на Интернет, както и да подобряват своите шансове със стратегия, концентрирана върху специализирането (СКС), и с кратко кандидатстване, насочено към целева група (КЦК).
Книгата се спира на
- пазара на труда на бъдещето и проблемните области на съвремието;
- концепции за търсене на работа и посредничество, договори за търсене на работа, маркетинг на таланта;
- самомаркетиране със СКС и кандидатстване, насочено към целева група;
- освобождаване от работа с устройване на ново място, както и на полезни източници на информация и съвет за кандидатстване.

„Маркетинг на таланта" се обръща към студенти и преподаватели
по икономика и администрация с профил трудова администрация, към преподаватели от институти и школи за следдипломна квалификация, към посредници, консултанти и ръководни кадри в бюрата по труда и техните партньори.

Проф. д-р Франц Егле преподава политика на пазара на труда в Специализираното висше училище на Федералната служба по труда в Манхайм и провежда семинари за следдипломна квалификация за новите стратегии за търсене на работа.

Валтер Бенс, дипломиран специалист по администрация, преподава трудово посредничество в Специализираното висше училище на Федералната служба по труда в Манхайм и от няколко години води семинари по самомаркетиране.

Ключови думи: Умен маркетинг, Предложения -20%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg